A Cseppkánon igazi ünnepi bemutató: olyan nagyszabású tánc-színház (és koncert), amelyből nem sok akad az Artus harmincéves történetében. Goda Gábor és alkotótársai igyekeztek is kihasználni mindazt a lehetőséget, amit a Müpa színpada kínált, és egy gazdagon rétegzett, sokszínű, mégis letisztult hangzású, gondolatiságú és látványvilágú előadást teremtettek.
A 100 ölelés című táncelőadás bemutatóját a „Tánc minden szinten” mottóval megrendezett szombathelyi Nemzetközi Bartók Fesztivál programjában, a Weöres Sándor Színház kamaratermében láthatta a közönség: az Artus Kortárs Művészeti Stúdió két táncosának és Lukács Miklós cimbalomjátékának különleges szimbiózisában.
A 100 ölelés című táncelőadás bemutatóját a „Tánc minden szinten” mottóval megrendezett szombathelyi Nemzetközi Bartók Fesztivál programjában, a Weöres Sándor Színház kamaratermében láthatta a közönség: az Artus Kortárs Művészeti Stúdió két táncosának és Lukács Miklós cimbalomjátékának különleges szimbiózisában.
Lezárult az Ellenfény pályázata, melyet kezdő tánckritikusok számára írt ki. A legjobb pályamunkák értékelésére Uhrik Dórát, Lőrinc Katalint, Goda Gábort, Hegedűs Sándort kérte fel a szerkesztőség. Véleményük alapján alakult ki a végeredmény. Megosztott első helyet Komjáthy Zsuzsanna és Sándor Zita ért el. Most az előbbi pályázó cikkét közöljük.
Lezárult az Ellenfény pályázata, melyet kezdő tánckritikusok számára írt ki. A legjobb pályamunkák értékelésére Uhrik Dórát, Lőrinc Katalint, Goda Gábort, Hegedűs Sándort kérte fel a szerkesztőség. Véleményük alapján alakult ki a végeredmény. Megosztott első helyet Komjáthy Zsuzsanna és Sándor Zita ért el. Most az előbbi pályázó cikkét közöljük.