A címben olvasható kérdés kijelentésként jelenik meg, mind a legismertebb A. E. Bizottság dalban, a Szerelemben, mind a Gergye Krisztián rendezte opera amorale című előadásban. Valóban amorális eszközökhöz nyúl, gúnyol, személyeskedik, rivall, őrjöng ez az alakításaiban színvonalas, összességében azonban kaotikus játék.
Pont egy évvel az író halála után tűzte műsorára a Kőszegi Várszínház – a Gergye Krisztián Társulattal és a Nemzeti Színházzal koprodukcióban – az Egy elsurranó patkány című Agota Kristof-színművet. Az egykori kőszegi téglagyár elhagyatott barakkjában volt a magyarországi bemutató: összművészeti látomás az emberről és a történelemről; in memoriam Agota Kristof.
Pont egy évvel az író halála után tűzte műsorára a Kőszegi Várszínház – a Gergye Krisztián Társulattal és a Nemzeti Színházzal koprodukcióban – az Egy elsurranó patkány című Agota Kristof-színművet. Az egykori kőszegi téglagyár elhagyatott barakkjában volt a magyarországi bemutató: összművészeti látomás az emberről és a történelemről; in memoriam Agota Kristof.
Elegánsan, finoman, felszabadultan – sőt: derűsen – dühös és szomorú előadás született a Trilógia Maraton első trilógiájának (első három előadásának) összegzéseként-zárásaként a MU Színházban. Ráadásul Gergye Krisztián és társulata nem tud hibázni. Ez nem azt jelenti, hogy a Feltépett múlt-performansz hibátlan (lett) volna. De minden apró „hiba” és zökkenő azonnal a rendszerbe illeszkedik, és jelentésessé válik.
Elegánsan, finoman, felszabadultan – sőt: derűsen – dühös és szomorú előadás született a Trilógia Maraton első trilógiájának (első három előadásának) összegzéseként-zárásaként a MU Színházban. Ráadásul Gergye Krisztián és társulata nem tud hibázni. Ez nem azt jelenti, hogy a Feltépett múlt-performansz hibátlan (lett) volna. De minden apró „hiba” és zökkenő azonnal a rendszerbe illeszkedik, és jelentésessé válik.